jueves, 16 de febrero de 2012

Dilluns 20 a les 11h reunió al Departament de Treball, C/Sepúlveda 148-150

Els companys del Comitè de vaga estan convocats a la reunió del Departament de Treball amb la Direcció de TMB.

Tots i totes les companyes que hi pogueu anar, tindreu noticies directes de les converses que es donin en aquesta reunió.

Recordeu: Dilluns 20 quedem a les 10:30h per la reunió al Departament de Treball, C/Sepúlveda 148-150. No faltis!


Adjuntem cartell de l'Assemblea que el Comitè d'empresa de Metro ha organitzat pel dijous 23 de febrer pel matí i per la tarda al Casinet d'Hostafrancs.
Sembla que alguns sindicalistes s'han oblidat que l'Assemblea de Cotxeres de Sants del passat 8 de Febrer va ordenar d'anar BUS i METRO junts. Haurem de recordar-lis...

No passa res, tothom d'autobusos anem a l'Assemblea General del 23 de Febrer a Casinet d'Hostafrancs!

3 comentarios:

Jordi dijo...

Hola, soc treballador de metro i lamento profundament aquest fet, que s'hagi convocat assamblea sense informar-vos o planificar-la junts.
Fins aquestes mogudes amb la empresa no sabia a composició del comité de metro (porto 4 anys a TMB) pero ara em dono conte de lo mal representats que estem i em fot molt. No estan a l'alçada de lo que esperem, en fin.
Res mes, que soc un fidel seguidor del vostre blog.
Força companys.

Jose dijo...

Yo llevo ocho años y ya sabia que nuestros representantes de Metro dejan mucho que desear. En estos ocho años, se han firmado dos convenios, el primero se firma en Noviembre y ningun dia de huelga, y cuando se les ocurrio proponer un dia de huelga este era en pleno Agosto, cuando todo el mundo esta de Vacaciones... por supuesto no se llego a hacer.
Como mi compañero Jordi, tambien lamento la forma de actuar de nuestros sindicatos, y se de buena fe que son muchos los que piensan de esta forma sobre nuestros representantes de Metro.
Un saludo compañeros

andy dijo...

Hola soy un compañero de bus y aviso al comité de empresa de metro que como os intentéis desmarcar de lo que se aprobó por unanimidad en la ultima asamblea "Unión para siempre de metro y bus",vamos a ir a por vosotros!!!!!