Els treballadors/es fan culpable de la reducció de servei, de la pujada de tarifes i del xantatge patronal a l’Alcalde de Barcelona
Les maquesines d’autobusos de TMB han aparegut amb els cartells informant a la gent de Barcelona de la vaga del 27, 28 i 29 de febrer i 1 de març, coincidint amb el Congrès Mundial de Móbils.
En els cartells es culpabilitza del conflicte a Xavier Trias, Alcalde de Barcelona, i màxim responsable del Transport Públic de la ciutat.
En el cas dels Busos això significa en relació a la retallada de servei:
- Ajust d'oferta en dies feiners en 14 línies.
- Ajust d'oferta en caps de setmana i festius en 9 línies.
- Supressió de 4 línies: 31, 35, 105 i 158.
- Supressió de 3 línies en cap de setmana: 58, 75 i 91.
- Ajust d'oferta del Bus del Barri, 20 línies del qual (totes menys la 111 i la 116) deixaran de circular en diumenges i festius.
En relació a l’incompliment de Conveni col·lectiu:
No pagar els endarreriments de 2011 representen per a cada treballador/a d’autobusos de TMB una perduda de 700€ anuals, no actualitzar les taules 2012 (800€ anuals) i no complir amb els 5 minuts d’incidencia (380€ anuals).
Aquí podeu trobar el Conveni col·lectiu:
http://www.cgtbus.com/docs/actualitat/conveni%202009-2012%20catala.pdf
Les maquesines d’autobusos de TMB han aparegut amb els cartells informant a la gent de Barcelona de la vaga del 27, 28 i 29 de febrer i 1 de març, coincidint amb el Congrès Mundial de Móbils.
En els cartells es culpabilitza del conflicte a Xavier Trias, Alcalde de Barcelona, i màxim responsable del Transport Públic de la ciutat.
En el cas dels Busos això significa en relació a la retallada de servei:
- Ajust d'oferta en dies feiners en 14 línies.
- Ajust d'oferta en caps de setmana i festius en 9 línies.
- Supressió de 4 línies: 31, 35, 105 i 158.
- Supressió de 3 línies en cap de setmana: 58, 75 i 91.
- Ajust d'oferta del Bus del Barri, 20 línies del qual (totes menys la 111 i la 116) deixaran de circular en diumenges i festius.
En relació a l’incompliment de Conveni col·lectiu:
No pagar els endarreriments de 2011 representen per a cada treballador/a d’autobusos de TMB una perduda de 700€ anuals, no actualitzar les taules 2012 (800€ anuals) i no complir amb els 5 minuts d’incidencia (380€ anuals).
Aquí podeu trobar el Conveni col·lectiu:
http://www.cgtbus.com/docs/actualitat/conveni%202009-2012%20catala.pdf
No hay comentarios:
Publicar un comentario